2. Marketingplan, content en tactiek

Een scherp beeld van de doelgroep met focus op het product en resultaat. Marketing is inspelen op menselijk gedrag. Sterk begrip van de doelgroep en de doelen van organisaties zijn altijd uitgangspunt. Mensen ook trouwens, het zijn mensen die je wil overtuigen uiteindelijk.

Een praktisch plan voor de komende jaren. In het marketingplan zijn de bedrijfs- en marketingstrategie verwerkt tot een effectief plan van aanpak. De tactiek die hoort bij het succesvol laten slagen van de gekozen strategie. Aan een strategie heb je niks zonder plan voor de uitvoering. En uitvoering is alles.

Wat zijn de doelen voor de korte termijn? Welke media en middelen gaan we inzetten? Welke content activeert de doelgroepen?

Producten en diensten

  • Marketingplan
  • Brand manual
  • Brand stories
  • Focusgroep
  • Contentstrategie
  • Contentmatrix
  • Middelenmix
  • Marketingkalender
  • Evaluatie, winst & verlies
  • Marketingorganisatie

Samenwerken? Vragen of meer info nodig? Neem dan contact op.