3. Execution is everything

Zoveel middelen. Zoveel media. Als je de juiste mix niet maakt, ben je al snel de krant van gisteren. Oud papier. In deze wereld waar online en print de arena delen, is het lastig kiezen. Met een team dat bij de opdracht past, gaan we aan de slag. We denken in 360° en doen het allemaal: audio, print, websites, video, infographics, commercials. Zo'n team bestaat uit de absolute toppers binnen hun vakgebied. Het beste van de besten.

Producten en diensten

  • Online marketingplan
  • Campagnes
  • Brand guide
  • Websites
  • Product owner (SCRUM)
  • Copywriting
  • Storytelling
  • Infographics
  • Video

4. Meten en testen

Meet je wat je wil weten? Wat doe je met de resultaten? Hoe optimaliseer je campagnes met gebruik van analyses? Wat moet beter en wat gaat goed?

Allemaal waardevolle vragen om je marketingacties doorlopend te monitoren en ervan te leren. Eén campagne is geen campagne en marketing is continue inspelen op de markt. Niet alleen vandaag.

Producten en diensten

  • Usertests
  • A/B
  • Analyses
  • Winst en verlies
  • Evaluatie en opvolging
  • Sales en service
  • Retentie

Samenwerken? Vragen of meer info nodig? Neem dan contact op.